luni, 31 decembrie 2012

Pentru mine a fost vară AZI!

Azi, 29, cele vreo 5 grade peste zero ne-au permis să o scoatem pe Ioana mai mult afară, cam o oră, in curtea casei, acolo unde sunt două dintre jucăriile ei preferate, toboganele. Erau pline de frunze aşa ca tată le-a curăţat iar Ioana s-a dat... Prima oară, apoi frunzele au trebuit sa revină pe tobogan..., tata să le cureţe...şi din nou... Ioana s-a distrat atât de bine încât, pentru o secundă, am simţit ca totul este perfect, normal. Cu toate că ne facem planuri de viitor, in special pentru a o face pe Ioana să lupte cu boala, ne dorim ca ziua de azi sa nu se termine niciodată, fiecare moment petrecut împreună este absolut perfect. Dacă am putea prinde clipa cu siguranţă ca nu am rata nimic,însă cine poate? Cu toţii ne-am simţit excelent in ciuda condiţiilor prezentului. Sincer, cine ar fi crezut că un copil bolnav de cancer se poate juca cu atâta poftă, afară din spital? Medicina a ajuns extrem de departe si Ioana este aici, in locul in care se va vindeca.
A fost vară azi si asta am văzut toţi 3....

5 comentarii:

Anonim spunea...

Va dorim ca Noul An sa va aduca multa sanatate, liniste si pace in suflet si cele mai arzatoare dorinte sa vi se implineasca. La multi ani!

Anonim spunea...

La multi ani! Nu va cunosc, doar ce-am aflat de la o prietena despre aceasta piatra de incercare din viata voastra, insa, imi doresc din tot sufletul sa se vindece si cred ca asta este singura voastra dorinta in noul An! Dumnezeu sa va ajute!

alimona spunea...

Ne rugam pentru Ioana, o sa fie bine.

Anonim spunea...

o sa fie mereu vara pentru voi trei! dumnezeu o sa faca mereu vara in sufletele si in viata voastra!
Am citit mesajele pe care le-au trimis oameni referitor la postarea de Craciun:
va rog, nu le mai scrieti rautati, nu-i mai faceti sa se simta culpabili promovand o credinta punitiva!
credinciosul adevarat nu arunca primul cu piatra!
Sunt destul de incercati, iar Ioana e cerul si pamantul la un loc pentru ei!
Rugati-va pentru sanatatea minunitei de copil! e de ajuns!
felicia

Mimi spunea...

Dumnezeu sa fie langa voi in fiecare clipa si sa ii ajute pe doctori sa gaseasca "medicamentul minune" .
Spuneti-i Ioanei ca mimi vrea,cel tarziu in primavara sa se intalneasca in parc sa ii spuna iar " pa mimi /pa ioana ,te pup" atunci cand pleaca acasa sa pape .
Iar voua tineri parinti , toata puterea si gandirea pozitiva din lume sa puteti razbate aceasta grea incercare .
Va imbratisez cu drag!