joi, 22 noiembrie 2012

Sunt porumbei și la Fundeni, dar Ioana nu poate să iasă din cameră să îi vadă...

Ieri am ieșit în curtea spitalului și am văzut porumbeii. Zeci de porumbei, la fel ca la Sibiu, stăteau pe iarbă și ciuguleau. Am rămas pe loc și mi-am dorit să o pot aduce pe Ioana să îi vadă, însă nu se poate: este legată permanent la o perfuzie cu dozare electronică și nu poate face mai mult de trei pași în cameră. Acum îmi pare rău că am învățat-o noțiunea de închisoare: cu ceva timp în urmă, pe una dintre cărticelele pentru copii era o poza în care un polițist duce spre duba un hoț așa că i-am explicat copilului că hoțul scapă din închisoare atunci când este cuminte. Despre închisoare i-am spus că e o camera mica de unde cei răi nu au voie să iasă: oare ce o crede minunea mea de fată că i se întâmplă? Nu a mai avut voie sa iasă din camera de 7 zile.
Astăzi, doamna doctor a vrut să vadă dacă Ioana a slăbit așa că a deconectat-o de la ”pic-pic” și i-a dat voie să meargă 10 metri mai încolo, la cântărit. Fetița mea a fost atât de fericită!
Prețuiți fericirea copiilor voștri, nicăieri în altă parte decât în ochișorii lor nu se poate vedea ceva mai frumos!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ar fi fost excelent un cont de Paypal..